Mijn reis naar China - Reisverslagen van Wout van Leeuwen - WaarBenJij.nu Mijn reis naar China - Reisverslagen van Wout van Leeuwen - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar China

Mijn reis naar China. Iets wat ik al jaren wil, en nu eindelijk door wil zetten. Alle twijfels aan de kant, ik ga naar China! Een enorme stap voor mij, afgelopen zomer ben ik voor het eerst buiten de EU geweest op vakantie met vrienden en vriendin. Ditmaal ga ik alleen. Wat ik ga doen? Ik ga trainen bij de chinese meesters van Kung Fu! In nederland train ik nu zo'n kleine 4,5 jaar in Shaolin en Sanda, dus het is niet geheel nieuw voor mij.

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2012

Beijing

01 Augustus 2012

de laatste trainingsdagen...

22 Juli 2012

work hard, no pain, no good training!

10 Juli 2012

begin van de laatste looten

01 Juli 2012

twee maanden van huis!
Wout

Actief sinds 14 Dec. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23875

Voorgaande reizen:

02 Mei 2012 - 31 Juli 2012

Mijn reis naar China

Landen bezocht: