Voorbereiding voor China - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Wout Leeuwen - WaarBenJij.nu Voorbereiding voor China - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Wout Leeuwen - WaarBenJij.nu

Voorbereiding voor China

Door: WoutGosToChina

Blijf op de hoogte en volg Wout

16 Maart 2012 | Nederland, Haarlem

Mijn voorbereiding voor mijn reis naar China.
ik had geen idee wat ik allemaal moest regelen voordat ik klaar was om te vertrekken:

-creditcard aanvragen- Check
-Visum voor 90 dagen-
-Retour vliegticket
-reis verzekering
-Vaccinaties
-Overnachting boeken Nanchang, China
-8 dagen Beijing hotel boeken
-Tour naar o.a. grote muur en verboden stad
-Tablet aanschaffen
-Reistas of koffer
-sportschoenen en bergschoenen.

De voorbereidingen zijn bijna rond. Ik wacht nog op mijn visum wat erg lang op zich laat wachten.

  • 18 Maart 2012 - 16:03

    Samantha De Wit:

    Vergeet je wereldstekker niet! ;)

    En als je een tablet aanschaf en meeneem, neem dan het bonnetje mee. Dan kan je aantonen dat je hem in Nederland gekocht heb, anders moet je nog een keer de tex betalen enzo! Ik ga jou volgen. :)

  • 19 Maart 2012 - 20:27

    Zusje:

    Hoi broertje

    ik heb je gevonden!
    ik ga je natuurlijk volgen

    liefs Sabine

  • 10 April 2012 - 12:08

    Joop:

    Damesschoenen.... ?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wout

Actief sinds 14 Dec. 2011
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 23934

Voorgaande reizen:

02 Mei 2012 - 31 Juli 2012

Mijn reis naar China

Landen bezocht: