de laatste dagen, de laatste lootjes - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Wout Leeuwen - WaarBenJij.nu de laatste dagen, de laatste lootjes - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Wout Leeuwen - WaarBenJij.nu

de laatste dagen, de laatste lootjes

Door: WoutGosToChina

Blijf op de hoogte en volg Wout

25 April 2012 | Nederland, Haarlem

De laatste lootjes worden nu gelegd voor volgende week. Eindelijk is het visum dan helemaal in orde, ik vertrek voor 90 dagen. Mijn vliegticket is aangepast zodat ik op tijd het land weer uit kan. Dat maakt mijn verblijf in Peking wel iets korter maar dat is niet anders. In ieder geval hoef ik mij over het visum dus geen zorgen te maken. Komend weekend de laatste aankopen doen, en dan ben ik klaar om te vertrekken.

  • 27 April 2012 - 14:18

    Gertje:

    Ohjeee, nog maar 1 uur en dan is het 3 maanden afzien hier zonder jou.
    Ik hoop dat je een onwijs leuk verblijf hebt en we blijven je hier volgen!!!!

  • 02 Mei 2012 - 11:56

    Laszlo:

    Go Wout Go!!!

  • 02 Mei 2012 - 12:14

    Sabine:

    Nog een paar uurtjes en dan gaan we naar schiphol jou uitzwaaien... maak er een toptijd van, dit doe je maar 1 keer in je leven! liefs je zusje

  • 03 Mei 2012 - 08:03

    Gertje:

    Tjeempie, volgens mij moet je nu ongeveer landen (13 uur later)
    Succes!!! and have fun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wout

Actief sinds 14 Dec. 2011
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 23927

Voorgaande reizen:

02 Mei 2012 - 31 Juli 2012

Mijn reis naar China

Landen bezocht: